FLOWERS



Orkar tyvärr inte svara på kommentarer, men det känns som det bara kommer in mer och mer, men ni är bäst. ♥
Annars har det fina vädert lämnat oss igen, har varit ap dåligt väder hela dagen idag. Har spöregnet, blåst. Ja, but. Imorgon är det schoolympics, äntligen får jag vara ledare hihi. Är med lilla pytte Lina, blir säkert great! Bläää, måste vara i skolan 08:30, usch. Klockan 08:00 börjar alla komma typ. Så att, ja. Annars så är jag en av dom som kommer stå upp på scen och värma upp typ 300 personer, haha. För den delen kan jag inte den där uppvärmningen så det blir säkert bra. Fast Lina och jag står längst bak så vi syns inte så bra så att. Annars tycker jag att inlägget blev så fint. [ Är lite jobbigt att sitta och berätta om sin dag ] Och för den delen är det inte ens intressant, så att alla sluta skriva om sin vardag det är endå inte kul att läsa. Tror att jag börjar göra bild inlägg istället, hihi. Och några andra inlägg här och där. Men jag måste sitta och redigera bilder ikväll om det finns tid.

NU: Ska jag i vilket fall som helst öppna word och göra instuderingsfrågor till biologin. Gör ett lite avbrott där emellan vid 18:30 då tvättstugan väntas! Fast behöver bara springa ner dit 2 gånger eftersom mamma såklart tvättade när jag var i skolan och kom hem med smutsiga kläder.. Så får tvätta lite själv nu! Nu ska i alla fall min svarta converse i tvätten dom är smutsiga av damm, hopps.


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: oki visst lägg till mig så lägger jag till dig

2011-09-20 @ 06:17:39
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Hartzelljohanna

SV: tack så mkt :D

2011-09-20 @ 17:31:11
URL: http://hartzelljohanna.blogg.se/
Postat av: Malin - Foto och musik

sv: jag följer dig på bloglovin nu så lägg till mig:)

2011-09-20 @ 18:43:55
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: EMMIE

Sv: Härligt! :)

2011-09-20 @ 18:53:16
URL: http://nioosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0