H Ö S T



Hejsan hoppsan tjolavippsan.

Lika svårt som alltid att få en början. Först och främst ska jag tacka er alla för alla underbara fina kommentarer, alla premisar på bloglovin. ♥

Annars har jag mått skit dom senaste dagarna, hatar alla förbannade lärare i skolan, alla timmar och det hemska vädret. Jag kan nu inte köra till skolan, mera.. Det regnar på kvällssidan, natten och helt blött och blåsigt på morgonen.. Usch, fast lite mysigt är det faktiskt att sitta inne och bara se hur regnet far ner på marken. Huhu, but. Imorgon är det Fredag, går 8 - 12 har världens underbaraste kortaste dag imorgon, lovley. Jaja, idag hade jag iallafall utvecklingsamtal, eller om skolorna efter nian. Sen åkte mamma och jag till nyan och jag fixade praoplats,woho! Trodde inte att de fanns, dom tar in 2 stycken och det fanns redan en så det blir prima! Ikväll har jag bakat semlor, som blev ganska gooda åtminstonde. :') Senare kom Anna och Sofia en sväng, men inte en lång stund. Menmen, imorgon måste jag in till gefoto och höra hur man får bort rutor från skärmen på min nikon, fick dom igår och vet inte hur jag får bort dom.. Dom vet förmodligen! Nu ska jag sätta in kläder i garderoben och så ska jag se på längtan om ett barn som visas på tv3, herregud så beröande.

Hör av mig någon gång imorgon, jag lovar. ♥

sköt om er och godnatt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0