17.10.2011



Hallå på er! Lördag, äntligen! Dagens planer består av städning, lite skam att jag ska va i mitt rum några timmar när det är så vackert väder.. Men det liknar som att det har varit något slags krig där.. Åtminstonde på golvet, sen ska jag byta påslakan håller på att svettas ihjäl under det jag har nu. But, hoppas att jag hinner ut en sväng idag åtminstonde med kameran och ta lite bilder. Ni ska faktiskt veta vad några moln det är och himelen är helt ljusblå! Mitt ord, underbart! Men här kan jag inte sitta hela nu! Finns massor av grejer som ska jag göras.

Vi hörs senare idag, ha en helt underbar dag hörrni!

© Erica Pettersson 
Alla bilder är tagna av mig, om inget annat anges, och får inte användas utan mitt tillstånd!


Kommentarer
Postat av: ida

gullig bild!:D

2011-09-18 @ 10:50:00
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0