NIKON, LOVE IT!

jag♥nikon


Uppdaterar dåligt, svarar på kommentarer dåligt.. Mycket negativt, men så är det. Kommer bli bättre någonting ska ut och fotografera massor nu och på Söndag stockholm med aina förmodligen och se one direction. Vi måste bara ta oss med färjan över till Kappelskär eller Grisslehamn, sen efter det buss och sen vandra i stockholm, lycka till säger jag.. Annars för morgondagen så ska jag fotografera, åka och hälsa på mormor eftersom hon har flyttat till de gamlas hem, sen ska jag fotografera sofia och så ska jag in till gefoto och byta in minneskortet, och så måste jag handla ingrienser till middagen imorgon, puuh. Jaja, ska nog städa upp lite i rummet nu och sen ska jag nog ta och sova. Är jäkligt trött just nu, blä. Jaja, vi hörs imorgon kanske, vi får se.

ha det jätte superbra fina ni & ha en super bra natt!



tagit bild från spegelplastet på mobilen, funkar bra! :)


Kommentarer
Postat av: FRIDA MARBE (tillbaka efter en lång bloggpaus)

sv: visst kan vi följa varandra, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :D



(förlåt för sent svar, hat haft bloggpaus men är nu tillbaks!)

2011-10-01 @ 11:30:55
URL: http://marbes.blogg.se/
Postat av: S'

Ställ gärna en eller flera frågor i min lilla frågestund som senare kommer komma upp i ett videoinlägg :D

Kramar!

2011-10-02 @ 17:15:58
URL: http://sannaisidorsson.blogg.se/
Postat av: a b b i e

Fin blogg! Kika gärna in på min blogg också, skulle vara jätte kul! :)

2011-10-02 @ 19:29:33
URL: http://eeverythiiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0