hon åker till turkiet imorgon..



de här äpplet åker till turkiet imorgon, jag kommer sakna dig. ♥
förlåt för en halvt vrickad bild, haha.



skulle ha lagt upp en video ikväll, men har gjort två videor både blev så misslyckade de bara kunde bli.. Så dom blev raderade, kommer försöka göra ett imorgon, ska sätta batteriet och ladda över natten så är det fullladdat sen. :') Har inte direkt så mycket att berätta, ska tända på lite levande ljus i rummet nu och så ska jag städa, gjorde det inte igår.. fyy, jobbiiiiigt. Menmen, sen är det klart! Blir att sova sent ikväll eftersom jag ska messa med aina, haha hon kommer inte svara för hon packar. :'( Jaja, på ett eller annat sätt ska jag väll kunna underhålla mig! För nu ska jag chatta med aina via facebook sen ska jag till rummet och fixa, ha en bra kväll! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0