GODMORNING SUNSHINE




Godmorgon! Vaknade vid 8 tiden, var inte precis vaken men somnade inte om. Menmen, skönt att slippa ha klockan på ringning på i alla fall! :) I alla fall, vet inte direkt hur mycket bloggning det kommer bli av idag, ska åtminstonde ta en dusch nu, sen ska jag fixa mig och packa ner kameran, åka till kantarellen och köpa någon blomma, läsk, åka till dgh, gå ut och gå med mormor en sväng gå till kyrkan och sätta blomma på morfars grav, och sen gå tillbaka kanske sätta sig och vila på parkbänken, utanför dgh, och sen in igen! Blir nog en fin dag idag, så det passar ju bra! Solen lyser, men det är kylan som är värst.. :/ Jaja, på med tjockakläder och ytterbyxor så blir det nog bra! För nu ska jag faktiskt ta och ta en dusch att jag får någon början. Eller nä, ska göra lite tidsinställda inlägg så redigera bilder först och sätta dom i inlägg på en viss tid! Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0